Hallo, welkom op mijn blog. Hier kun je zien wat ik zoal maak met mijn hobby's: Scrapbooking, Art Journaling, Stempelen, Kaarten maken, Mixed Media, etc, etc. Kijk rond, klik op foto's en laat gerust een berichtje achter. Ik lees ze graag!

vrijdag 5 mei 2017

Art journal pagina's.

Hallo, vandaag nog een aantal bladzijdes uit mijn Dylusions journal en één uit mijn enveloppen journal die ik hier nog niet heb laten zien. Ik loop achter met posten!!! Bijna bij, er komt nog meer aan de komende dagen.
De eerste bladzijde is een zentangle in willekeurige vorm. Gewoon lijnen getrokken zonder mijn pen van het papier te halen. Daarna de vakken ingevuld met verschillende patronen. Leuk om te oefenen! Op de plaatsen waar het mis ging, heb ik het opgelost door dat stukje gewoon zwart te maken. Tadaaaa, zo lijkt het net of dat de bedoeling was. Ha,ha!
Bij deze en de volgende pagina, is de achtergrond gemaakt met verf en scheerschuim!!! Leuk!! En wat een geklieder!!! Hier zijn het vlekken en strepen, maar je kunt er ook een mooi marmer of ander patroon mee maken. (laat ik de volgende keer zien). Deze techniek was ook een miniworkshop die ik heb gegeven op de donderdagmiddag, bij De Scrapheap. Klik daar eens op de workshops. Er staat vast iets leuks voor je bij, en er staan nog meer spannende workshops op stapel. Dus, hou het in de gaten!!!
Hier is de achtergrond dus ook gemaakt met scheerschuim en verf. Verder bewerkt met zelf gegutste stempels. (Ook een donderdagmiddag workshop).Zo leuk om te doen. Dit was mijn tweede poging om te gutsen. De eerte keer was op de Paper Passion Beurs. Toen heb ik een kopje koffie gegutst. (lol). Komt nog wel een keer op een van mijn kaart, scrap of artjournalpagina's te voorschijn. De derde poging heb ik hier al laten zien in mijn artjournal, dat waren een hond en kat.
Een wat eenvoudigere bladzijde, maar wel één die ik zelf heel geslaagd vind. Komt door de journaling denk ik! Errug!!! Nu ik de datum zie! Ik ben nog steeds bezig met schilderen in huis..........
Als laatste nog een bladzijde uit mijn enveloppen journal (gebruik ik meestal als het beter is om op losse vellen te werken). Deze is gemaakt op de eerste Mixed Media Playdate bij De Scrapheap, die keer onderleiding van Fauve van Maanen. Zij had allerlei manieren bedacht om te werken met gelatos! Iedere laatste zaterdag van de maand leert één van Play-Date teachers wat je zoal kan doen met een bepaalde techniek en/of materiaal waar je dan mee in je art journal aan de slag gaat. De tweede Play-Date heb ik zelf gegeven en de derde (afgelopen zaterdag) was door Astrid Stulemeijer. Beide waren een groot succes! Volgende week laat ik hier zien wat ik bij Astrid gemaakt heb!

De volgende Mixed Media Play Date is op 27 Mei onderleiding van Franca Brandts! Zij gaat je leren hoe en wat je zoal kan doen met de gelliplate. lijkt het je wat, wacht dan niet te lang met inschrijven want de Play Date is snel vol!!! Ik ben er in ieder geval bij!

Tjeee, dat was een flinke blogpost deze keer! Ik hoop dat ik jullie niet te veel verveeld heb! Ha,ha....
Bedankt weer voor het kijken en tot gauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xoxo.

4 opmerkingen:

  1. Wauw...wat ziet dat er allemaal super gaaf uit, Maya. Leuke technieken en elke keer een erg mooi eindresulaat.
    Scheerschuim en verf gebruik ik ook geregeld op mijn werk (kinderopvang). Super leuk om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those are all brilliant pages! Gorgeous art!
    Happy weekend!
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou joh, wat mooi!! Het ziet er zo kunstig uit allemaal! EN dit verveelt me niet, misschien omdat ik het zelf niet doe??
    Ik vind het echt fantastisch!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een hoop mooie dingen! Vooral die 1e zal een heel werk geweest zijn; vind ik altijd heel mooi! Laar de andere mogen er zeker ook wezen;de 1 na laatste vind ik ook prachtig! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen